14

August 11th, 2017, 5:03 pm

Average Rating: None
Author's Comments:

Reply Raspberry-Nunez, August 11th, 2017, 3:04 am

Hello!! SO! I am still looking for a job, it looks like I'm aiming to be a chocolatier, hopefully they will hire me.

Reply Advertisement, September 25th, 2017, 5:08 pm

Reply T.N.Roze, August 11th, 2017, 3:15 am

JOB I've been working a week now!!! But luckily I had enough time to paint the comic! I have the next couple of days off, so gonna get around to the next couple of pages!

My job has been a lot less stressful than my last job, but I haven't gotten paid yet, so idk if I can speak well of it yet haha.

Anyways thank you again for reading the comic! Really glad to see consistent viewers on this it really means a lot!
I hope you're all enjoying August so far and prepping for the fall. Which is kinda creeping up on us?

Do any of the Kira Kira Apollyon characters have fall birthdays?

Apollo and Eros' both have August 1st, but that's still summer. Juan's is July 7th, although he does love Halloween! Prometheus' is November 11th, so I think that is a fall birthday!!!

Lol, I love birthdays, that's probably why it's still Aurora's b-day

User's Comments:

Reply Raspberry-Nunez, August 15th, 2017, 10:22 pm

it just occured to me that reason they hang out in a cafe is because I essentially never leave IHOP.

Post A Comment

Kira Kira Apollyon